אטרקציות בצימרים בצפון

 

אחרי שבחרתם לכם את הצימר הטוב והנכון עבורכם הגיע הרגע היותר מעניין ומהנה, הרי עם כל הכבוד לצימר עצמו, בגדול אנחנו רק ישנים בו אז- מה לגבי החצר?!

בעלי הצימרים לומדים מידי שנה מה אנו הציבור הנופש אוהב ורוצה שיהיה לו בחצר הצימרים, הם משדרגים את המתחמים שלהם בכל רגע נתון על מנת להישאר רלוונטיים בתחרות הבלתי פוסקת של תיירות הפנים ואנו כמובן נהנים ומרוויחים מכך.

 

אז מה אפשר למצוא בחצרות הצימרים בצפון?

 

לא תאמינו מה ניתן למצוא בצימרים לפי שעה בצפון  יוקרתיים ומיוחדים. מה שנקרא "בעל הבית השתגע" כאן הוא לא רק ביטוי אלא עניין של ממש- החל מג'קוזי ספא זרמים ענק היכול להתאים גם ל12 רוחצים ועד מערכות מוסיקה מתחת למים.

שולחנות משחק- סנוקר, פוקר, פינג פונג וכדורגל.

אופניים הממתינים לאורחים שיצאו איתם לטיול, בר חיצוני מאובזר בכל טוב עם מקרר חיצוני, כיור, כלי מטבח, עמדת ברביקיו מקצועית ואפילו מכונת פופקורן!

מערכות קריוקי מקצועיות עם מקרן ומסך גדול, סאונה יבשה או רטובה, מדשאות ירוקות מדהימות עם ערסלים וספות גן, חדר אוכל מקורה ומאובזר ועוד ועוד.

 

ומה עם אטרקציות לילדים אתם שואלים?

 

בעלי צימרים בצפון לא שכחו את הילדים ויודעים כי בסופו של יום, הם אלו שקובעים.

לכן ישנן חצרות אשר מותאמות מיוחד לילדים שם תוכלו למצוא בריכת פעוטות וילדים, משחקי חצר הכוללים מגלשות, נדנדות, משטחי פעילות, "בימבה", סל וכדורסל ובצימרים מושקעים במיוחד תוכלו למצוא צימר קטן הבנוי על עץ או על הדשא המאובזר למשחקים לילדים (מטבח, מכונת כביסה ועוד).

 

אחרונה חביבה, האטרקציה הכי נחשבת- הבריכה

 

בריכה מן הסתם הייתה ותמיד תהיה האטרקציה הכי אהובה ורלוונטית עלינו ציבור הנופשים.

כיום הבריכות מתאימות לכל עונות השנה על ידי חימום טמפרטורת המים בעונת החורף וכמובן קירוי הבריכה, אחרת החום לא נשמר.

הבריכה יכולה להיות בנויה מאינטקס, פיברגלס או בנויה וחצובה באדמה, כמובן שהגדלים שלה יכולים להיות שונים לפי גודל מתחם הצימר והצרכים שלו והיא יכולה להתאים למגוון האוכלוסייה מקטנים ועד גדולים, ישנן גם בריכות טיפוליות בצימרים המתאימות לטיפולי הידרותרפיה ולחוגי שחייה בהתאמה.

 

נופי הצפון המרהיבים

 

לאן שלא תסתכלו בצפון תוכלו ליהנות מנופים יפייפים.

בין אם נופי הרים ירוקים ושדות חרושים, נופי נהר הירדם ומפלים סביב, נופי אגמון החולה והעמקים, נופי הכנרת הכחולה והמהפנטת וכמובן נופי הים התיכון הבלתי נגמרים.

בכל מקום בו תחליטו לנפוש תיהנו מן האוויר הנקי והצח, ציוצי הציפורים המזמרות והנופים היפים הנשקפים סביב ובהחלט מעניקים תחושה של חול, לא סתם כולנו אוהבים לנפוש בצפון.

הפקת אירועים זמרים אולמות אטרקציות זמר לאירוע ירון אילן

צימרים בצפון הם לא עוד מונח שעובר לידנו ואנו נשארים אדישים אליו, צימרים בצפון הם מותג שככל הנראה יישאר כזה לנצח, וכולנו אוהבים ורוצים לצאת לחופשה מידי פעם בצפון המדהים שלנו, עם המשפחה, החברים וכמובן בחופשה רומנטית עם בני הזוג.